måndag 19 januari 2009

Vår tids Marilyn Monroe?

Glitter och glamm i rutan i kväll! Missa inte Victoria Silvstedts lilla realityserie om dig själv - My Perfect Life..... Jag ska då titta, men bara för att få mina fördommar bekräftade, och självgott sitta i soffan och nicka för mig själv när de infrias. Jojo, hon är ju bara för MYCKET! Snacka om tomluft i lyxfodral... Men.... man kan inte låta bli att undra ändå. Hon har ju ändå åstadkommit mer än de flesta, och jag måste erkänna att jag känner viss beundran och avundsjuka gentemot henne. Framförallt nyfikenhet! Men det skulle jag aldrig erkänna öppet!
Får se om den där skarptänkta affärskvinna jag tror finns inom henne kan lysa igenom lite i kväll, eller blir jag bara besviken? Blir det bara ytligt-flams- och patetisk-amerikansk-brytning-dum-dummare-korkskalleprogram man offrar sin skönhetssömn för? För såpan sänds sent, tror det var 22.40 eller nåt.

Jag har läst boken "Blonde" som handlar om Marilyn Monroes liv, och blev helt tagen av henne! Skulle jag läsa något liknande om Victoria Silvstedt, så har jag väldigt svårt att tro att jag ens skulle orka plöja igenom hela boken!

Så... är hon vår tids Marilyn? De springer inte ens på samma upplopp enligt mig! Men jag låter mig gärna motbevisas! =)

1 kommentar:

  1. Ja, det finns en hel del man kan säga om hundar och bajs... :o)

    Ska också titta på Silvstedtprogrammet i kväll. Förväntar mig precis som du att få mina fördomar bekräftade. Hon är ju bara så underbart korkad.
    Hoppas allt är bra med dig och magen. Bara +50 dagar kvar!
    Kramen.

    SvaraRadera