fredag 23 januari 2009

Krax.. krax! Bara 50 dagar kvar!

Vaknade i morse med otäck känsla i halsen. Tjock och svullen. Nu pratar jag inte om min sexiga kropp ;-) utan om insidan av struphuvudet. Men i övrig kände jag mig ok, så det var bara att gå upp och göra sig färdig för veckans sista arbetsdag.
Medea är frisk och har varit på dagis idag. När jag hämtade henne åkte de kana utför isbacken hela gruppen. Meddis åkte med fröken Pia och hade en hjälm på huvudet, som alla andra barn också hade! (fröknarna föregick med utmärkt exempel, eftersom de också hade hjälm! :o)) De såg verkligen ut att ha superskoj, så jag stod och spanade lite på dem innan jag visade mig för Medea.

Än har vi inte hört något från mäklaren.... Vi ska ta kontakt med henne på måndag och höra lite om det hänt något. Usch, man blir ju alldeles nervös på det här!

Annars känner jag mig ovanligt pigg och glad idag, trots förkylning, det har blivit betydligt mindre tungt att bära på *Gaia*. Misstänker att *hon* lagt sig tillrätta i startgropen nu :o) Men än lär det dröja innan man får träffa den lilla spjuvern!

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar