tisdag 13 januari 2009

*Gaaaaaaaah!! *

Borde verkligen inte sitta här! Kan ingen komma hit och ge mig en spark i baken så jag får något gjort här hemma! Vi ska ha visning på huset på Torsdag och om man säger såhär: Gångarna behöver en rejäl krattning!! Vart kommer alla grejer ifrån? Känner inte igen hälften! Nä så illa är det inte, men här krävs det en kraftansträngning. Badrummen ska jag ta hand om ikväll, köket likaså, samt röja fritt i vardagsrummet och i matrummet... golven är ingen idé förrän i morgon, eller om T rent av kan ta dem på torsdag då han här ledig. Problemet är bara att Medea är livrädd för dammsugaren... Oj oj oj, hur ska det gå?

Suck, här kan jag inte sitta iallfall. Jag börjar nu. Säkert. Ska bara avsluta och spara. Vad detta nu är värt att spara! =)

1 kommentar:

  1. Nä, det är inte kul när motivationen brister, som den ju allt som oftast gör när det gäller städning. Kramar

    SvaraRadera