torsdag 29 januari 2009

Klagar lite om det är ok ;o)

Grrrr! Nu har kattaset (vem vet bara den skyldige) ÅTERIGEN kissat på något som INTE ska kissas på! Nämnligen min älskade fleecetröja! Visserligen en fleecetröja som Tommy krympte i torktumlaren förra året.... men ändå! Har sparat den trots att den är "lite" tight, för att den är så himla varm och underbar. Men nu är det slutmyst, kanske har jag råd att köpa en ny nån dag...
Suck, är bara så ledsen och trött idag. Graviditetshormoner som gör en hel hönsgård av en liten fjäder.... Orolig för allt, ekonomin, Medea, hur det blir när bäbisen kommer... ja just nu är det nästan ingenting jag känner att jag har koll på! Tråkigt på jobbet, ingenting känns kul. Leds på alla välviljor som vet vad som är bäst för mig och min familj. Men ändå tacksam att de finns! Tänk om de kunde tona ner lite.
Tänk om nån kunde köpa vårt hus!

Men i morrn är det fredag! Alltid nåt.

Hejsvejs!

2 kommentarer:

  1. Nämen då, det där lät inte bra... Ska vi ses nåt?
    Kramar Coz

    SvaraRadera
  2. Usch för kattpiss. Den skyldige borde undvika dina kläder i framtiden.

    Hoppas du mår bättre i dag. Kämpa vidare vännen! Kram.

    SvaraRadera