tisdag 6 januari 2009

Usch jag känner mig lite låg, vet inte riktigt varför heller. Har ingen ork/lust/energi till något utan gör det jag gör för att det krävs av mig. Kanske för att jag sovit alldeles för lite, det brukar aldrig vara bra.
Både jag och Medea har varit dyngtrötta idag, bra kombination. Men det har gått bra ändå, vi var ut till stallet i Hedkärra och klappade hästarna lite och matade kaninen Iglo med morötter. Meddis älskar att vara där ute, hon är helt tokig i hästar! När vi kom in i ridhuset var det 4, 5 ekipage där som red runt, och Meddis tjöt av glädje! Hihi!

Tänk om man hade en sådär 2-3 miljoner kr.... vad bra det hade varit!

Borde slänga ut julgranen nu! Det ska jag och Meddis göra i morgon medans T jobbar. Casper hade visst inte upprop förrän kl sex på kvällen, så han kan säkert slänga ut den. Planen var att gömma den bakom garaget tills barren trillat av. Sen kan man köra iväg den till skogen!
Den ser lite hängig ut... men den har hållit sig kanonbra, med tanke på att vi bara har vattnat den en gång.

Nu ska vi ta lite kvällsmacka! Nattinatti!

1 kommentar:

  1. kicksundsbo här! kul att ni kunnat ha gran inne i alla fall. Albert det lilla monstret hade säkert hängt i kulorna om vi haft en gran inomhus......kul att du börjat blogga, fortsätt med det.

    SvaraRadera