torsdag 8 januari 2009

Meddis och jag ska snart iväg på lunchdejt med Jofi och hennes Elias.
Pannkakor på Vallonen... Blev himla besviken sist Meddis och jag var där och åt pannkakor, det var alldeles förstörda, stenhårda inte bara längst ut i kanten... Men jag min fegis avstod från att klaga! Gud vad jag ångrar det. Men Jofi lovade att hon skulle bita ifrån på skarpen om vi råkade ut för samma idag.

Älsa, Meddis och jag var ute på en långpromenad i går. Och Älsa var såååå duktig!! <3
Vi mötte bl a en helt galen golden som trots att den hade en sån där nosgrimma på sig gjorde akrobatskutt i luften i desperata försök att nå fram till Älsa för att leka. Och Älsa, som i vanliga fall hade uppträtt precis likadant, uppförde sig helt expemplariskt. Klart hon var lite nyfiken och stegen blev sådär luftiga och hela hennes hållning blev typ en decimeter högre, men hon gjorde inga försök att kasta sig fram mot den andra hunden. Jag blev helt mållös, glömde nästan bort att berömma henne!
Under promenaden mötte vi ytterligare två hundar - inga problem! Jag är så stolt och glad över vår lilla pälsmössa!!!! *puss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar