söndag 1 februari 2009

Sköna söndag! ....41 dagar and counting....



Vecka 35.

Nu kan bäbisen få komma när *hon* vill tycker jag! =) *Hon* är helt färdigutvecklad, möjligtvis att *hon* kan ha svårt att hålla värmen helt på egen hand.

Tror *hon* väger runt 2 kilo, kanske lite mer. Beror på vilka böcker man läser....

Jag är humongous! Nu är det faktiskt svårt att städa hemma och plocka upp mindre leksaker från golvet. Man skulle ha en sån där pensionärsarm med griptång! Annars mår jag kanon! =)

Vi var ute Tommy, Meddis, jag och Älsa idag och gick till Domus och tillbaka. Det var tillräcklig motion för mig! PUST! Handlade grejer till pannkaka och gjorde en dylik i ugnen sen. MUMS!! Köpte en stor påse godis till i kväll.... Casper är hemma igen efter helgen och vi ska spela BUZZ. Det är riktigt roligt, ett frågesportspel för ps 3:an. Det är så nära sällskapsspel man kan komma i den här familjen... SUCK..

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar