fredag 27 februari 2009

Stockholm.... en baggis! ;o)

Nu är Tommy hemma! En trött och ledbruten Tommy, men han är hemma! Lämnade Meddis på dagis och styrde sedan kosan mot Stockholm, passagerarsätet laddat med vatten och morötter. Har så himla lätt att dåsa till när jag kör om jag är minsta trött, så morötterna var typ en livförsäkring. En god livförsäkring!
Hör och häpna, jag körde inte fel en enda gång! Eller kanske en gång då, men jag vet inte om den räknas, för GPS:en sa att jag skulle fortsätta rakt fram på motorvägen, men jag kommer ihåg att Tommy körde av mot Rotebro och Arlanda, så jag gjorde detsamma. Tills jag kom till monsterrondellen. Monster, inte för dess storlek skull, utan för att den är riktigt skrämmande och otäck att köra i. Så jag snurrade ett varv i den och vände sedan tillbaka för att lyda gubben i GPS:en. Vilket visade sig vara jättebra också. Kom ju fram, någon minut efter kl 11. Tommy skulle bli utskriven kl 11, så har man känsla eller? ;o)

Tommy vägrade låta mig köra hem, kan inte förstå varför han är så rädd att åka med mig?? Men efter halva vägen fick jag köra ändå.... =o) Smärtan besegrade rädslan.


Haregott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar