onsdag 25 februari 2009

Magen v 37+3


Jag blir så fundersam på en del tråkiga vibbar jag fångar upp hos en person.... Men men, det kanske har sin förklaring, men det är synd. Hoppas hoppas jag bara inbillar mig alltihopa. Men jag brukar ha rätt när det gäller att läsa människor..... Kramar till dig, jag förstår men är samtidigt ledsen och lite sårad.
Idag jobbade jag min sista dag på nio månader! I'M FREE!!!! =oD
Morgondagen ser ut så här: Köra Meddis till dagis, innan jag och T åker till Sophiahemmet där han ska bli inlagd ett dygn. Axeloperation. Skönt att få det avklarat. Tycker han också.... iallafall om man frågar han på fredag! =o)
Jag ser inte fram emot att köra hem själv från Stockholm!! Är inte så bekväm med alla bilar huller om buller. Hittar inte heller bland alla filer och viadukter och andra otäcka påfund de har i storstan. GPS i all ära, men det är ändå väldigt skrämmande! Tur att Medea är i säkert förvar på dagis!!
Nu - knoppa. Känner mig lite risig. Hej svejs!

2 kommentarer:

  1. Vilken ståtlig mage! Ska bli så spännande att se den som kommer ut.

    Kör försiktigt nu - stockholmarna är som galningar i trafiken.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kramar!!! Jag kommer hem lördag kväll.
    J

    SvaraRadera