måndag 9 februari 2009

33 dagar kvar...

Brukar inte tänka så mycket på det egentligen, men när man tänker efter så är det bara lite mer än en månad kvar tills vi blir en ganska så stor familj. En ohängd 18-åring, en trotsig 2-åring, en fin vovsing, tre (!) katter, en ledbruten men å så underbar sambo, en bättre hälft (jag såklart) ;-) och så ett helt oskrivet kort.... Vilding. Jämfört med Medea så är denna bäbisen mycket livligare, men den är ändå snäll mot sin mamma med tanke på hur bra jag mår!

I morgon ska jag och Tommy till Stockholm, han ska operera sitt knä. Tycker faktiskt det ska bli roligt! Att få göra nåt på tu man hand, det är så himla sällan. Sen att det krävs att en av oss ska bli skuren i är ju lite tråkigt kanske! Tror inte Tommy delar min fulla entusiasm angående denna lilla utflykt! Men han är i de bästa händer, så länge jag inte är orolig så behöver han inte vara det!

Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni fick en fin dag, om än på operationsbordet :)
    Ja tänk vilken förändring som är på gång. Jag längtar i alla fall efter en bebis att snusa på, det var så länge sen. Och 33 dagar är ju en överkomlig väntan.
    Kramar

    SvaraRadera