måndag 23 februari 2009

*Morr!* Mina stackars smalben är inte längre SMALben, de är utan konturer och huden är elefanthård och stram.... Huuuga!!! Kliar och känns obehagligt. Men annars mår jag toppenbra! =o)
Bäbisen har varit livlig idag och natten till i dag har den levt rövare... hihi! Har sovit jättedåligt och vaknat stup i kvarten. Ligger jag åt ena sidan gör det ont i bäbismagen, ligger jag åt andra sidan kan jag knappt andas, och så har jag varit tvungen att gå upp o kissa två gånger. Undrar om morötter är urindrivande?? Är helt galen i morötter, satt och mumsade i går kväll framför tv:n. Tommy knaprade i sig en han också!

I dag har Meddis känt på magen och kände hur bäbisen sparkade därinne. Hon bara log! =o)

Undrar vad jag ska ha med mig till BB? Ska snart ta och börja förbereda väskan jag ska ha med mig dit, man har nog tillräckligt att tänka på när det väl är dax.....
Denna gång ska jag iallafall ta med mig en napp! Om inte annat så till bilfärden hem. Vet ju hur det gick när vi skulle hem med Medea. Vi fick stanna vid en barnaffär och köpa en eftersom hon var helt otröstlig.

Nu ska jag se klart på de där annorlunda familjerna!
KraM!

1 kommentar:

  1. googlade på teutonia s4 och hamnade in hät på don blogg :) lycka till med bebben! Kramar
    www.malousdagbok.blogspot.com

    SvaraRadera