tisdag 3 februari 2009

Framtidsfunderingar

Shit! Jag kom alldeles nu att tänka på vilket år vi har framför oss! Händelsernas år! Undrar just hur mina planeter står, hade varit väldigt intressant att gå till en astrolog nu och få sitt horoskop ställt för just i år. Och gärna lite kommande år också när hon eller han ändå håller på!
Första stora händelse är ju såklart vildings ankomst! Och förändringarna runt honom eller henne, det kommer nog röra om i vår familj ganska så rejält. En alldeles ljuvlig röra! =)

Sedan är det ju säkert en flytt och allt det innebär, mest jobb, men också spännande förändringar. OM vi nu får huset sålt någon gång! Och på toppen av det hela, så har vi ju en hejdundrande fest att planera och förbereda! I denna lite kvällströtta dåsighet undrar jag - hur i hel*ete ska vi undvika att det blir pannkaka av alltihop?! Nåja, barnafödsel brukar ju vara svårt att styra, det blir ju som det blir. Flytten är jag inte såååå orolig för, OM den händer alltså. Annars blir jag riktigt orolig. Däremot, bröllopet.... känns som jag har en massa idéer, men allt är som ett rörigt olagt pussel! Undrar vad det kostar att anlita en bröllopsfixare?? En som tänker som vi. Och är bättre på att lägga pussel! ;-)

Nu ska jag sätta på lite kaffe till min älskade, som snart är hemma från jobbet!

2 kommentarer:

  1. Eller så tar man hjälp av tärnan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vet du att jag funderade på att bli festfixare för ett halvår sedan?!?!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera