tisdag 31 juli 2012

Sömntutor

Idag är Tommy och busar med stora tjejerna på Leos Lekland i Eskilstuna. Här hemma regnar det, och alla sover. Dvs Lo och båda vovvarna. Jag, jag har städat och donat och ja.... haft det riktigt skönt. Tittat lite på fälttävlanshoppningen på tv och snart är det dags för individuella hoppomgången där vi har ledningen i Sara Algotsson. Härligt!

Losan vaknade vid sextiden i morse, somnade om vid åtta. Sen sov hon till kl 12. Klockan 2 blev hon trött igen och sover fortfarande nu 15:15. Säkert en reaktion på vaccineringen igår.

Nu hör jag tassar i hallen. Dags att valla Smulan en sväng ute på gården.

Och ja just ja, det verkar som om Terror blir kvar här.... :) Varken T eller jag har hjärta att ringa samtalet.

KRAM

2 kommentarer:

  1. Nu får du allt ta och börja skriva igen, saknar dig ;-)
    Du har fått en utmärkelse av mig, så kika in vid tillfälle :-)

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Men hej:) vad längesen jag tittade in här...men har ni utökat familjen med en liten leonbergertjej:) vad söt hon är!!
    Jag länkar till din blogg hoppas det är okej?!
    Ha det bra:-)

    SvaraRadera