torsdag 26 juli 2012

Am I a looser?

Nää, det tycker jag väl inte, men ibland känns det som det. Man känner sig misslyckad och missnöjd med sig själv och hur man hanterar saker och uppgifter i livet. Hur man är som förälder, maka och djurägare. Husägare. Ja typ allt man har företagit sig.

I stort är jag nog ändå en vinnare, en överlevare, eller iallafall en som lever livet med allt vad det innebär. Levde livet? Haha, ja ibland känns det som det. Nu är jag mest mitt upp i det som småbarnsförälder. Små barn som jag inte skulle kunna leva utan! Små barn som jag ibland önskar jag kunde leva utan ett par dagar, för att ladda batterierna och komma tillbaka till som världens bästa mamma. Men nu funkar det ju inte så.... Var sak har sin tid. Det kommer komma en helg då jag kan sätta mig i bilen själv och åka till Tyskland om jag så vill för en weekend.  :)

Nä dags att ta hand om tvätten! ;)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är också mitt i livet med 3 barn jag med. Och ibland kan det vara tufft men man kommer ju sakna denna tid sedan när barnen är vuxna. Det är jag övertygad om att jag kommer sakna då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är också säker på det, småbarnstiden är ju så himla speciell, både jobbig och alldeles alldeles underbar! Tack för din kommenar! :)) Kram

      Radera