måndag 16 juli 2012

Valpfeber...

... råder i detta hem. Vår älskade "lilla" tös har nu äntligen kommit hem och vi är totalt uppslukade av detta lilla murmeldjur! Nädå, vi har inte glömt bort Älsa. :) Hon har ju sin stora orubbliga plats i vår familj. Men det är omöjligt att vara likgiltig inför denna underbara lilla varelse som nu kommit in i våra liv med rultiga lufsiga kliv.... ❤

Hon är så ljuvlig! Jag är så kär i henne... Mammahjärtat bankar och slår i mig för detta lilla mirakulösa under... Hela jag ömmar så in i norden för denna lilla sötnos! Hon är helt enkelt vår lilla bäbi... ❤

Vi kallar henne Smulan men hon heter Villmobackens Jisses Amalia. 😊

Att Smulan står i centrum är sant som det är sagt. Men hon har nästan sovit hela eftermiddagen idag, så vi har haft tid att mata våra andra barn 😉 och till och med haft vår kära granne på besök med barn.

Min kära Kosin med man, också han trevlig hehe, var förbi på kvällsprommis och beundrade nytillskottet, som inte riktigt ville posera inför deras kamera. ☺

Här kollas framtida grävmöjligheter för bengömmen... Mhm.. Verkar bra....

Nu ligger alla barn och sover, två som fyrbenta. Ska bli spännande att se hur det går inatt. Men denna första dag har gått jättebra, över förväntan!! Är så nöjd, och befinner mig i den där nyföddhetsbubblan som när man precis fått barn... ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar