lördag 5 januari 2013

Stackars lilla bloggen.....

... som inte fått någon kärlek och uppmärksamhet. ;)

Och jag skulle ju kunna lägga upp en liten numrerad lista här, för en sån knapp har jag faktiskt uppe här på listen... på alla orsaker till att den fått vila sig lite. Eller orsaker till att JAG fått vila från bloggen lite.

Men nä. Det finns nämligen inte några intressanta anledningar. Och allt ointressant är ju tråkigt. Eller?

Det hade varit coolt att kunna skriva att jag turnerat runt i världen det senaste halvåret, uppträtt till jublande publik. Vunnit på lotto och tillbringat halvåret på någon paradisö utan internet. (Fy för den lede!) Eller varit upptagen med en filminspelning... Men nä.

Men på något sätt så har tiden inte riktigt räckt till för nåt skrivande, den har gått till våra tre söta barn, två söta vovvar och allt som hör därtill. Sen så har inspirationen inte heller varit något vidare god...

Jag tänkte ändra på det nu och väcka liv i denna lilla oansenliga, alldagliga, blogg... bara för att jag vill. Och ni som vill får hänga på, annars går det lika bra att låta bli.

Kram, Maria

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till bloggosfären! =)

    SvaraRadera
  2. Tack tack för din goa rad Libra! :) Känns roligt att komma tillbaka. ;)

    SvaraRadera