söndag 6 januari 2013

En trevlig upptäckt

Jag tror fasen jag har gått ner i vikt under julhelgerna! Hur är det ens möjligt att jag inte har ökat i vikt med tanke på allt osunt jag moffat i mig! Före jul vägde jag någonstans mellan 63 och 64 kg. Och häromdagen vägde jag mig i simhallen - 61 kg!

Och ringen flyger av titt som tätt tex när jag hänger tvätt. :) Så det är väl den enda baksidan.... Men jag är inte så orolig, lär säkert gå upp igen innan detta inlägg ens publiceras! Haha!

Kram, Maria

2 kommentarer:

  1. Att gå ner i vikt fast man äter mer än vanligt!
    Det receptet vill jag också ha! Här flyger minsann inga ringar av mina fingrar. Tvärtom, de sitter tajtare än nånsin. Tyvärr. Men jag ska ta tag i det ....snart....när jag orkar. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Ja men det kan ha att göra med att jag ammar Lo om nätterna fortfarande, och sen hon var sjuk har hon fått amma hur mkt hon vill.

      Var sak har sin tid, när du väl är tillräckligt motiverad så får du sätta igång. Fast då kan det hända att du börjat gilla dig själv som du ser ut ❤ Så blev det lite för mig, har alltid varit superkritisk till mitt utseende och speciellt vikten. Men nu så trivs jag som jag är. Åldern? ;) Kram på dig!

      Radera