onsdag 23 januari 2013

På hugget!


Upp till kamp!
Medea vill inte åka med skolbussen. Jag lider med henne där hon står i busskön på morgonen. Hon står ofta ensam, och åker ofta själv. Ingen av hennes vänner åker med denna tur, utan de åker med de små bussarna.
Så nu börjar slaget om att få med henne i någon av de små bussarna istället.
Kommer inte att bli lätt. Men ska göra allt jag kan. Min dotter ska inte vantrivas på väg till och från skolan! 

Fast nu kom jag ju på.... jag har ju ändrat mina arbetstider lite. Så när jag börjar jobba i Februari, så kan ju hon åka med mig till skolan, jag åker ju ändå förbi den på väg till jobbet. :) 

Smart.

2 kommentarer:

  1. Skönt att det löser sig med skolresorna i alla fall. Februari är ju inte så långt bort.

    Är det din katt som visar tänderna? Snäll katt som låter dig både titta och fota. Mina katter skulle flytt på direkten. Hahaha
    Ha en bra torsdag nu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha, nä det är hunden Smulan. :) Har svårt att tro att katten låtit mig titta på hennes tänder så ingående. :) Tack, detsamma! Kram :)

    SvaraRadera