måndag 28 september 2009

Vem får guldbiljetten?

Tänker lite angående bröllopet.... Det här med prästen är ju ganska viktigt, jag menar att man får en präst med rätt feeling eller vad jag ska säga. Tyvärr känner jag inga av våra präster här i stan, vet ingenting om hur de är som personer och så vidare. Förutom en som jag har för mig är riktigt go och mysig - Li Lundberg. Hon såg iallafall varm och snäll ut på bilden.

Tänker vidare....

Tänk vad bra det skulle vara om man kunde träffa alla prästerna och intervjuva dem lite, som en prästaudition?

;-)

3 kommentarer:

  1. Hej! Vi hade Li Lundberg på vårat bröllop och även på dotterns dop. Hon är kanon mysig och bra. Så henne rekommenderar jag verkligen! :-)
    Mysigt och planera ett bröllop. Var över 5 år sen jag och min man gifte oss. Tiden går snabbt.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Hmm, jag är ingen fan av Li Lundberg... Hon är rätt mycket och jobbig. Jag röstar på Anna Segerbo, hon är mer äkta...
    Ha ha, ta en intervju i stället vet ja!
    Kram Coz

    SvaraRadera
  3. Oj såg nu att mitt inlägg jag skrev här om dagen inte kommit med.
    Skrev i alla fall att jag är ett stort fan av Li Lundberg. Hon var super bra när min morfar dog i våras. Sån härlig människa!! Kan varmt rekommendera henne.
    Kram Micka

    SvaraRadera