lördag 19 september 2009

Jag och Meddis är fortfarande riktigt förkylda, och Astrea är snorig och ögonen variga precis som hos Medea. Men Astrea har ingen feber och det är ju skönt.

Tommy springer runt här med sina sladdar hit och dit, han säger att det inte alls är roligt att koppla in högtalarsystemet men han ser då inte ut att ha tråkigt! =) Alltså, vi har sladdar. Många sladdar, i flera flyttartonger ligger stora ormbon av sladdar. Och jag kan inte förstå hur var och en kan vara så viktig. Jag vet ibland någon liten ynka sladd som legat och skräpat, och när jag tillslut tröttnat på att se den ligga och skräpa, bestämt mig för att slänga den. Vi har ju så många! Och när jag säger det till T så tittar han på mig som om jag frågat om jag skulle slänga bilnyckeln...

Åå jag såg en annons på Domus idag om Morganhästens dag nästa helg! Jag skulle så gärna vilja gå med barnen. Typiskt att T jobbar den helgen och lämnar mig hemma utan bil.... Inte för att jag är en sucker på Morganhästar direkt, men det är ju lite fräna! =) Nu ska vi äta middag som min älskade hälft har lagat så omtänksamt. <3

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar