fredag 18 september 2009

Dagens Medeakommentar: "Stick o brinn!" Det var Älsa som fick sig en känga.
Hon är förresten mycket piggare nu, typ 100%. Glad och busig som en kalv på grönbete, med undantag av små avbrott då hon varit ilsk som vanligt. Hon har lekt snällt med lillasyster, skjutsat runt henne i gåstolen, tagit ifrån henne leksaker för att ge henne andra.... matat henne och badat med henne. Hon älskar sin lillasyster och Astrea älskar sin storasyster. Aldrig ler hon mot någon som mot Medea!

Jag vaknade i morse och undrade om jag dött. Kände mig så sjuk, och jag undrade hur jag skulle ta mig från sovrummet till soffan i vardagsrummet med Astrea. Hon kändes tre gånger så tung, och jag trodde jag skulle svimma innan jag ens kommit halvvägs. Jag satte mig i soffan och kunde knappt hålla Astrea i knät. Senare när jag kollade tempen så visade den på 39,2.
Nu på kvällen mår jag MYCKET bättre, hoppas det var en kortis bara.

Må så gott!

3 kommentarer:

  1. Usch, inte roligt att vara sjuk. :o(
    Hoppas ni alla kryar på er snart!

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Och tänk att Pär har tittat på samma sätt på hans storasyster en gång i tiden :)

    Kramar Coz

    SvaraRadera
  3. Coz, vaddå en gång i tiden??? ;-) Kram!

    SvaraRadera