onsdag 2 september 2009

Nyinflyttade

Nu har vi flyttat! Jag trivs redan och T också. Medea frågade i går när vi skulle åka hem.... Hon är inte lika stormförtjust. Men idag har hon inte sagt ett ord om "vårat hus" med bedjande och undrande ögon, så det är nog helt ok för henne nu. Hon har fått det största rummet borträknat vardagsrummet och köket, så hon ska få plats med alla sina leksaker. Hon har MYCKET saker har vi kommit på. Vilken tur att det fanns ett sånt fint rum till henne här! =)

Måste gå.......

Just ja.... Såg lite av dokumentären häromdan om Nadya och hennes alla 14 barn. Jag undrar bara, hur är det möjligt att hon har mer egentid än jag, som bara har TVÅ???? Det går inte ihop. Hon kunde prata i telefon ostört utan en unge på armen, hon tittade på hus, tatuerade sig..... herregud, jag är glad om jag får gå på toa själv! =)

1 kommentar:

  1. Man ska inte tro på allt man ser på tv!

    När får man komma och hälsa på i nya lyan?

    Kram.

    SvaraRadera