söndag 19 september 2010

Valvaka

I år är det första gången jag tycker det är lite spännande med valet. Känns som att det är mycket på spel på nåt sätt, att just detta valet är viktigt.

En bekännelse ska jag också bjuda på.

Detta är faktiskt bara andra gången jag röstar. T tvingade mig förra valet, och denna gång var det helt frivilligt t o m! ;o)

Min röst gick till sossarna i alla tre valen. Bra eller dåligt? Känns fortfarande inte som jag bestämt mig till 100 %, jag är lika blå som röd. Men det är mest min familj som är blå, och därför har jag också blivit det automatiskt. Men JAG är nog mest röd när jag tänker efter. Så ja, jag valde rätt.
Eller egentligen var det ju Medea som valde. Frågade henne utanför vallokalen om hon röstade på rött eller blått.... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar