tisdag 28 september 2010

Shit vilken natt!!


I natt har barnen sovit uruselt. Misstänker att Astrea har haft oro i magen, kanske inte riktigt magknip för hon har inte varit ledsen. Men orolig och vaknat av och ann och varit lite missnöjd. Varför jag tror att det är magen som spökar är att hon förde min hand till sin mage när jag låg och strök henne på ryggen.


Meddis vaknade halv tre. Och eftersom Astrea bara sov precis ytligt så vaknade hon också.


Ja, ni kan ju bara föreställa er nattcirkusen här på Vilhelminavägen.


Tog med mig Meddis in till vårt sovrum, och knölade ihop oss alla tre där inne, och även fast det var trångt och obekvämt (hade armen i nån konstig ställning under mig för att få plats) Så verkade barnen trivas iallafall. Men A höll fortfarande på att knorra hela resten av natten....


Nu morgonbestyr!
Ha en fin dag!
Nej,

ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar