lördag 18 september 2010

Andlighet


I går kväll kom min pappa hit en stund innan läggdags (ungarnas) och det var mycket uppskattat. Att jag sedan de somnat skulle försvinna hemifrån några timmar var helt ok, Meddis försäkrade sig bara om att OM hon skulle vakna så skulle morfar ringa efter mig och jag skulle komma hem, OM hon ville det. Efter en längre läggningstid än vanligt, tänk att de alltid känner på sig när man hoppas på en snabb läggning och gör tvärtom, så åkte jag hem till Ann.

Där hade vi mysig tjejkväll med andligheten i fokus, och joo, det var väldigt intressant och trevligt - och givande.


Jag måste hitta tillbaka till min källa, där kraften, intuitionen och andra diverse trevliga förmågor gömmer sig.


Så det ska jag försöka göra nu. Då kommer andra mindre trevliga spöken jag bär på att flyga iväg. =)


Och jag ÄR en jättebra mamma, fick jag hälsat till mig ifrån andra sidan. Ja i dubbel bemärkelse! Ann o pappa bor på Andra sidan.


Alltså, jag blir så splittrad på sånt här... Jag tror ju på andar och att vissa har förmåga att känna av personer och kan berätta saker om dem som de inte borde veta. Men i det här fallet är jag lite tveksam på om jag verkligen ska tro att det var Benjamin eller om det hon kände av var det hon själv visste om mig, om ni fattar. Hon sa själv att detta är lite svårt för henne eftersom att hon kände oss allihopa, och att vi får ha överseende med att det hon säger kan vara blandat, hennes medialitet och det hon redan visste om oss är inte lätt att skilja på.


Så jag vet inte det där om just Benjamin hon sa, men ändå...... fick jag ut mycket utav kvällen i sig.

Och, det hon berättade om de andra stämde ju väl in.


Det mediala är så facinerande!! Hur coolt som helst ju! Och ja, änglar, visst finns dem! ;o)
T A C K F Ö R E N J Ä T T E T R E V L I G K V Ä L L ! ! ! !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar