måndag 30 mars 2009

Vrålåket!


Tjohoo!! Medea har kissat i pottan! =) I går. Visserligen bara fem droppar, men ändå!! Så duktig.




Igår medans hon var på dagis så passade vi på att susa iväg till Gävle och köpa vagn. Den var jättefin, och Medea har provåkt den här inne och den blev med beröm godkänd! "Bara ett varv till!"


I dag tog vi vår premiärtur utomhus, T, jag, Medea och en sovande trollunge. Jag är helnöjd med vagnen hittills, fast jag ska erkänna att jag haft mina tvivel innan vi fick testa den.

det är en Phil and Ted Vibe, i svart/röd grafitti.

Kollade lite på The mum show tidigt i morse när jag satt uppe och ammade. Herre gud vad olika vi är i Sverige jämfört med USA när det gäller barn! De tog b la upp frågan om huruvida - i ärlighetens namn - mammorna som gästade programet städade hemma före städtanten kom. Hm...... Känns lite bortanför min vardag i allafall!!

Kram!!




1 kommentar:

  1. Kissa i pottan, ta körkort, flytta hemifrån - tiden går så fort. :o)

    Bilder på småtöserna tack!
    Kram.

    SvaraRadera