fredag 6 mars 2009

En återspegling av mig själv genom en annans ögon

I dag har jag varit på en såkallad andlig vägledning. En födelsedagspresent från en av mina käraste nära. <3
Det var intressant och mycket stämde in på vad hon sa! Hade kunnat sitta där hela kvällen om det var så, för tiden gick alldeles för fort. Hon trodde vi skulle få en pojke förresten..... Får väl se!

Förvärkar sedan jag kom hem därifrån. Men ingen fara, gör alldeles för lite ont än! Bäbis håller nog på sig tills nästa helg skulle jag tro! Känns märkligt att vi blir en till om en vecka eller så. Men å så roligt det ska bli!!!
Nu är spjälskyddet tvättat, så i morgon ska jag bädda och förbereda för litens ankomst. Börjar bli dax att packa BB-väskan också nu. Tror nog att morgondagen är en ypperligt bra dag för det också.

Medeas ordförråd ökar hela tiden. I dag när vi satt och åt lunch utbrast hon plötsligt: "Ser man på!" Haha, man får sig goda skratt varje dag!

1 kommentar:

  1. Åh, vad jag avundas dig! Min livmoder är redo för en liten till, men mitt psyke och min man säger nej.... Vilken spännande tid du befinner dig i!

    SvaraRadera