lördag 28 mars 2009

Lilla Astrea har varit orolig hela dagen i dag. Troligtvis magen, stackars liten.... =(
Håller på att förbereda mig mentalt, inför att vår lilla bäbis kanske håller på att få kolik. Jag vet att det inte behöver vara det, men tycker att det är lika bra att ta smällen nu, och när vi kan konstatera faktum att hon HAR kolik så blir det just ett konstaterande.

Medea har idag visat att hon börjar vänja sig mer och mer med Astrea. Vi hade en riktigt mysig stund i fotöljen alla tre, och det kändes bara sååå mysigt!

Jag: Trött, glad, orolig, hjärtevärk för att jag inte alltid kan finnas där för min älskade Medea...

2 kommentarer:

  1. You are the worrying kind Coz! Jag tror inte att Medea får fler men än något annat storasyskon...
    Men säg bara till: Jag kan komma vilken dag som helst och bara sitta i fåtöljen och hålla i Astrea :)
    Puss å kram

    SvaraRadera
  2. I guess I am.
    Tack för ditt stöd min vän. Kan hända att jag tar dig på orden någon dag. Fast du är naturligtvis alltid lika välkommen!!!

    SvaraRadera