söndag 8 mars 2009

- 6 dagar....

Jag har beställt bäbis på torsdag. Känns som en bra dag tycker jag, inte så mycket för att jag själv föddes på en torsdag... men torsdag känns lagomt långt fram i tiden. Inte för nära och inte för långt bort!
Torsdagsbarn:
Får mycket se. Barn med extraordinära egenskaper.
Extraordinära egenskaper. Vad tänker de då? Det låter iallafall bra!

Mår fortfarande bra, lite tröttare än normal kanske, och orkar inte jaga Medea lika många varv här hemma när det är dax för blöjbyte, påklädning, avklädning.... you name it! Märker jag att det ska bli katt och råttalek så överlåter jag det nöjet åt T.

Förvärkar. De är till för att göra en påmind om vad som komma skall.
Bring it on! Är inte ett dugg nervös! Än. De kommer då och då, vissa starkare än andra. Men man vet när det är dax.... Och dessa jag känner är bara förrätten! :o)

Må så gott!

3 kommentarer:

  1. Hoppas för din skull att du får din bebis snart! Är ju så otroligt segt sista tiden...jag höll på att bli galen. Och är ju så mysigt att sitta och snusa på den lille...dom luktar ju bebis och är så goa..helt underbart! Håller tummarna för dig nu och hoppas på att få höra hur det gick sen och vad det blev=)

    Kramar från Piossi

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det segt, men det går bra än så länge.... Självklart ska du få alla rapporter :o)
    Kram, Maria

    SvaraRadera
  3. Torsdag passar bra i kalendern :)
    Kram

    SvaraRadera