söndag 15 mars 2009

Melodfestivalen blev en rysare för oss igår. Eller för T iallafall! Han svor på att sluta titta på Melodifestivalen om Caroline vann, och jag ville inget hellre än att just hon skulle vinna! Inte för den anledningen att jag skulle få soffan helt för mig själv inför finalen i Moskva, det har jag ändå! Men jag är helt förhäxad av hennes framträdande, hon gör den vackra låten helt magisk!
T satt och bet på naglarna och nästintill hyperventilerade när Caroline fick 120-poängaren av folket, han menar att hela världen kommer tro att hela Sverige är lika flummiga som hon..
Jag tror redan att världen har höjt ett fundersamt ögonbryn med tanke på förra årets röstredovisning á la Björn Gustafsson... och om de dessutom hade spioner ute för att kolla in årets svenska finals röstredovisning så kanske de tycker vi är ganska.... roliga. Och jag är övertygad om att flertalet hade tyckt Caroline af Ugglas är störtskön!!

Hur som helst så räddade ju la Voix T från att tvingas bojkotta Melodifestivalen hädanefter... Och visst var väl Malena en värdig vinnare! Såg lite bilder från efterfesten på aftonbladets hemsida, och lite mer den sortens framträdande hade gjort ännu större succé tror vi! =o)

I går var det min födelsedag, i dag är det T:s dag och nu har vi varit trolovade i fyra underbara år!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar