söndag 14 mars 2010

Tack för alla gratulationer!!

En present till mig och T av svärföräldrarna :)
Vi som har pratat så länge om att skaffa oss en sån här....
Astrea fick sina födelsedagspresenter i dag hon med, tre fina pekböcker, precis vad hon önskade sig! ;) Meddis fick sympatipresenter hon, två böcker. :) Jo, vi läser MYCKET och Medea älskar det.
Min mamma läste mycket för mig och min bror när vi var små, tror vi gick till bibblan var och varannan vecka och lånade travar med böcker varje gång! :)
Har varit en bra dag, om tre timmar firar jag och Tommy vår femte förlovningsdag! Eller natt, eftersom vi bytte ringar mitt mellan våra födelsedagar. I ärlighetens namn så är jag tveksam om vi orkade vänta ända till midnatt med förlovningen.... :)
Nu: True blood. En trevlig serie om vampyrer och annat smått och gott! ;)
KRAM!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Grattis Grattis! /Saskia

    SvaraRadera
  2. MÄ kosin, du lovade ju en uppdatering...
    Pöss

    SvaraRadera