fredag 5 mars 2010

Aaascht sooo glycklisch

Jorå förstår ni, så är det. Lycklig som en fölunge på grönbete är jag.
Den här vecka på jobbet har varit minst sagt omtumlande. Varfördå? Jo...

1. Mari och Carola har semester igår och idag, det betyder mycket jobb för mig = tycker om. Man lägger i sportväxeln och kör.

2. Vi har haft finbesök, med betoning på fin :) ifrån Tyskland. Här är vi brudar inte bortskämda med snyggingar som kommer på besök. Niels Gramp är en riktig hunk, och han är minst lika vacker personmässigt som till utseendet. Nåja, han iallafall kom hit och förvandlade oss till fnittriga tonårstjejer på nytt! :) Töntigt va?

3. Våren ligger i luften! Solen skiner som om den aldrig mer skulle få skina efter idag!

4. Det är ju fredag!

Jag ska ta med mig min älskling, barnen och hunden ut på en härlig promenad när jag kommer hem, det blir ett perfekt avslut på denna veckan! :) Jag ska visa dem att de lagt jättelika gräddtårtor mitt i rondellerna i stan! ;) Tror ni mig inte? Ut och titta så får ni se själva. :)

Happy friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar