söndag 7 mars 2010

Bangare

Det blev inge Zumba för min del idag. Bangade. Har till mitt försvar inte mått 100 de sista dagarna. Egentligen inte på hela veckan. Migrän, förmodligen pga solen och snön i kombination, det blir ju väldigt ljust.
Fast jag kunde nog ha gått ändå idag men jag hade helt enkelt ingen lust och energi.

Jag har en ganska så sällsynt form av migrän, inte den som de flesta har med huvudvärk. Jag blir istället yrsel, trötthet, synförändringar, domningar..... ja allt möjligt otäckt på en och samma gång. I förrgår var det så kraftigt att jag inte kände mig säker på att bära Astrea. När jag låg ner så gungade hela rummet, ungefär som när man är duktigt bakis.
I dag har jag inte haft såna problem, men jag har å andra sidan inte varit ute idag faktiskt.

Nu sover barnen och jag ska dra på mig kläder för strax ska jag ut. Men nu är det ju mörkt ute, så någon fara för migrän är det ju inte om det beror på det.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar