tisdag 2 mars 2010

Home alone

...eller ändå inte. Ungarna ligger och sover i sina sängar. (Nja, Astrea sover ju fortfarande i vår säng) Det gick jättelätt att lägga dem i kväll. Vi somnade alla tre i storsängen och det var sååå mysigt att ligga där mellan dem. Dem jag älskar så mycket. Höra deras andetag och känna deras kroppar alldeles bredvid mig. Funderade en kort stund på att ligga kvar, men eftersom ena kudden på Meddis sida hade trillat ner så vågade jag inte somna om.

Inget roligt på tv ikväll, tråkigt att det inte är onsdag, då hade jag suttit bänkad framför "Det okända" nu. Inget T gillar att titta på direkt.

Jag är så stolt över Meddis idag, och glad över att hon var så modig hos tandläkaren! Blir så varm i hjärtat när jag tänker tillbaka. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar