onsdag 10 mars 2010

Godmorgon världen!

En stor mugg kaffe, ett oskrivet blogginlägg, ligger före tidsmässigt - vilket aldrig händer nuförtiden! Känns bra, känns bra.
Jag har kommit till insikt i natt. Vissa förändringar kommer att ske, och de till det bättre.
Jag är bra på att säga ifrån till mina allra närmaste. Men är helt värdelös på att göra det överlag. Säga NEJ. Världens svåraste ord!
Min filosofi är att alltid hjälpa när jag kan, och kan jag inte så ser jag till att kunna. Jag roffar aldrig åt mig, går aldrig före i kön, arbågar mig aldrig fram. Jag nöjer mig alltid med saker som de är, och är tacksam åt orättvisor som drabbar mig - slätar över och försvarar de ansvariga.

Nu är det hög tid att ta för sig av livet. Jag har också rätt att få respekt för den häftiga, coola, mysiga och framförallt snälla person jag ÄR.

Ja, det lät bra iallafall..................................Kram!

1 kommentar: