tisdag 23 mars 2010


Har just kommit ut från sovrummet och Astrea sover, om än ganska så lätt. Hon nyser i sömnen och tappar nappen och jag tror att hon har obehag av nysningarna, kanske gör det ont i halsen eftersom hon blir så ledsen.
Alltså, allt är ju relativt. Våra bekymmer idag har hållit sig runt just förkylningar, sömnbesvär, treårstrots..... helt vanliga problem som jag tror alla barnfamiljer tampas med. Men peppar, peppar ta i trä... det har stannat där. Just i dag är livet helt perfekt och jag är så oerhört tacksam över vad jag har.

Jag har haft så mycket motgångar, svårigheter jag har övervunnit i mitt liv, ni kan inte ana! Så jag tycker faktiskt jag förtjänar lycka nu och lite medgång. *Ler*

Tänker på mina Björbovänner Pontus o Heléne, saknar dem väldigt mycket. Var så länge sedan vi sågs! Vi blev så tighta i Uppsala där vi mer eller mindre levde ihop på patienthotellet under tre månader, innan dem fick flytta till sitt hemsjukhus med deras lilla Olle. Vi delade alla miljoner känslor och sinnesstämningar man upplevde där, och dem om några kunde verkligen förstå vad jag kände. Och tvärt om. Känner fortfarande väldigt nära samhörighet med dem och tänker på dem ofta.

1 kommentar:

  1. Självklart förtjänar du lycka och glädje. Så det så.
    Kram!

    SvaraRadera