torsdag 18 mars 2010

Äsch!

Precis när jag satt mig här och ska skriva av mig lite, så fick jag så dåligt samvete för min sambo.
Han sitter nu ensam i soffan och tittar på den där dåliga filmen, som han tycker är bra. Och jag har facebookat lite och tänkte nu ägna mig lite åt min försummade blogg, när jag fick se honom i ögonvrån. Tommy, min älskade tilltänkte man.
Samvetet är dåligt för att jag vet att han vill att jag ska sitta/ligga bredvid honom i soffan, och nu ser han så ensam ut. Sorgsen? Njaa mer koncentrerad på filmen skulle jag tro.

Magen spänner och värker, svullen och dann som den är så här innan mens. Måtte eländet komma snart så detta obehag går över.

Jag ska ha MeandI-party den 31 mars! Hohohooo vad skojsigt det ska bli! Är du partysugen och gillar deras kläder så hör av dig! :)

Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar