tisdag 27 april 2010

Vilken perfekt eftermiddag! :)

Meddis har ju inte varit den roligaste tjejen några dagar nu, hennes humör har varit uruselt! Men i dag.... shit! Som en sol ända sen jag kom hem tills hon gick och lade sig!! :)
Jag tror att det har att göra med två faktorer, slumpen och att jag tog mig tid med henne idag.
När jag kom hem från jobbet, satt vi och pärlade lite innan vi klädde på oss och gick ut och cyklade. Hon var så duktig idag, trampade och trampade och styrde som ett cykleproffs hela vägen till lekparken. Jag sköt ju på nästan hela tiden, men det var typ 100 % bättre än dagen innan! Jag var så stol och Meddis var överlycklig.

"Titta!! Jag cyklar sjääääälv!" Ropade hon till en skum farbror som satt på de målade stolarna i Vilhelminaparken och talade i mobilen. "Mamma, varför svarade han inte?"

Sedan hem och visa pappa och Astris som kom ut och tittade från balkongen.

Inga problem att gå in igen, här brukar det ofta bli krig..... Men inte idag! :) Vi gick in och fikade lite, sen satt vi alla tre i Meddis rum och pärlade och ritade. Astris med. Hon älskar pärlor!! Och hon älskar rita med tuschpennor! Hihi, tur färgen är barnvänlig och lätt att tvätta bort från hud, kläder och golv!!

En sån bara genommysig eftermiddag!!! Kommer jag leva länge på!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar