torsdag 1 april 2010

Sämsta bloggen i stan

...skulle man kunna kalla min. Eller det är ju inte bloggens fel att jag är så dålig på att uppdatera, bara mitt eget.
Men det är bara så att inspirationen lyser med sin frånvaro för tillfället..

Sitter nu i soffan och kikar på halvåtta hos mig. Är jättetrött och helt sliten efter en dyngjobbig vecka både på jobbet och hemma med sjuka barn. Alltså, jag har inte varit hemma med dem på dagarna, men sen när jag kommit hem från jobbet har det inte alltid varit som i en Cornflakesreklam direkt.. I går var båda pigga och jätteglada hela dagen, så vi trodde det hade vänt, men idag så var båda lite febriga och Astrea speciellt såg sämre ut igen.....

Kom på att vi glömt ta in påskris! Ska ta med mig Medea ut i morgon och se om kan hitta lite så vi kan sätta upp de fina fjädrarna vi har hemma. Annars får vi väl tillverka lite snygga påskkort av dem! Dumma bil då! Hade den där nedrans bagageluckan gått att öppna på ett någorlunda normalt sätt så hade vi ju kunnat ta med oss Älsa ut till Låjsse, men det får nog stanna vid en tanke.

Får jag klaga lite så mår jag inte alls bra idag. Migrän, men utan huvudvärk. Bara yrsel, illamående och helt i obalans och hela kroppen tung som bly. Har läst att detta tillstånd kan vara veckovis................... Gaaaaaa!!!!!

Men nu har vi en lååång skön helg tillsammans, sommardäcken är på - Hallå Vååååren!!! :))

2 kommentarer:

  1. hur kan du ha migrän utan huvudvärk? du får ta reda på vad migrän är...För migrän utan huvudvärk finns inte.

    SvaraRadera
  2. Du har fel, men det är ganska ovanligt. I somras sökte jag för detta och en professor i neurologi konstaterade att jag var drabbad av denna auramigrän, alltså inte vanlig bonnmigrän som han uttryckte det :)

    SvaraRadera