torsdag 8 april 2010

Usch sa katten om vatten

Och inte bara katten......... Meddis gillar inte att duscha, det gör hon nästan aldrig heller, hon badar alltid. Men ibland händer det att hon vill duscha med mig, och i morse var en sådan gång.
Konstiga unge, hon vill verkligen stå där inne i duschkabinen med mig, men få vatten på sig det vill hon helst inte. :)
Så man får trycka sig mot väggen och hålla duschen borta från henne så gott man kan, och Meddis står där hon står och säger inte så mycket. När jag var färdig lyste hon upp, och vi hjälptes åt att öppna dörrarna, hon hade bråttom ut därifrån. :) Hon ville såklart också ha handduk om sig precis som jag, även fast hon i det närmaste var helt torr. Sedan fick hon på sig sin nya morgonrock som hon älskar och var redo för frukost. :)

Så började min dag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar