torsdag 6 augusti 2009

Tänk, hur det kan bli....

Söt med gröt =)
Ja, som du ser så har vi börjat med smakisar nu, havregröt gillar hon skarpt! Hon har också smakat potatis o majspuré och morotspuré, båda är helt okej. T var och köpte smörgåsrån idag så det ska hon också få knapra på. Kul när det händer lite nytt! =)

Igår rymde jag och Meddis från Astrea och T och åkte till Eskiln. Det var precis lagom med folk där, och Meddis hade som väntat hur kul som helst. Skönt att få lite egentid med henne, det behöver både hon och jag tror jag.
Där fanns en mamma med två flickor, en på kanske 1-1,5 år och en på kanske 4... svårt med åldrar. Hon var en sån där typisk A-människa. Hon såg ut att vara i 30-35 årsåldern och såg verkligen sådär äckligt fräsch och frisk ut. En precis lagom solbränd killerkropp hade hon, och såg dessutom riktigt skärpt ut. Varenda hårstrå låg perfekt på huvudet och till o med hennes barn såg perfekta ut! Hon såg ut att vara en sån som lyckas med allt hon företar sig.... Har säkert ett jätteintressant och välbetalt jobb, ett fint och lagom städat hem säkert modernt och minimalistiskt rent möblerat. Kanske lite väl kalt för min smak, men ändå perfekt.
Hennes pappa var med, och hon berättade för honom att hon sprungit inne i stan 45 minuter trots värmen innan de kommit dit. Därav killerkroppen tänkte jag. Men hon såg inge vidare snäll ut, ingen som jag skulle kunna tänka mig att vilja umgås med. Men å andra sidan, så tror jag inte hon ens ägnade mig en tanke. Ännu mindre skulle hon sörja över att inte ingå i min krets. Hehe.

Nä, usch, bredvid henne kände jag mig som en blek och fet looser.
Men min unge är iallafall sötare än hennes!!
;-)

4 kommentarer:

  1. Beautiful baby, vackra hund, härlig blogg! Hälsningar från Spanien.

    SvaraRadera
  2. Du slår henne med hästlängder Coz! Och det som ser äckligt perfekt ut i verkligheten har alltid en hemsk baksida.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu har jag äntligen börjat läsa Din blogg, inte en dag för tidigt!! Du är underbar som Du är, härlig, varm och go, öppen,generös...jag skulle kunna hålla på i evighet. Dessutom har Du världens goaste töser. Längtar efter ER!!! Kram, kram//Faster

    SvaraRadera
  4. Ååh vad ska jag säga... Tack tack tack! Ni är goa som säger såna fina saker! <3

    SvaraRadera