torsdag 13 augusti 2009

La familja


I morgon åker vi till Getå, där Mari och Robert har sin stuga. Getå ligger utanför Norrköping vid bråviken, och min familj ska bo på ett hotell precis i närheten. Låter ganska så mysigt! Nästan hela klanen ska dit; Pär, Ullis, Mari och jag med alla våra män, sambos, fruar och barn... och så pappa och Ann såklart. Vi ska stanna till söndag och på lördag blir det Kålmården, vilket jag verkligen ser fram emot. Har inte varit där sen jag var pytteliten, och jag tror Meddisen kommer ha jättekul där. Annars ska vi nog bara lata oss och umgås med hela familjen. Det är så sällan vi ses och gör något allihopa nu för tiden. Alla har ju sitt. Så det ska bli det roligaste tycker jag. Får se hur det blir med stackars T, som är i Stockholm och opererar sitt knä idag.


Medea tror att när man åker till Stockholm så åker man till doktorn. Hehe. Man kan väl säga att i vår familj har det nästan varit så det här året, så hon är inte helt fel ute.


1 kommentar:

  1. Hoppas ni får ett härligt veckoslut! Och att T mår okej trots operationen.

    Kram.

    SvaraRadera