lördag 1 augusti 2009

I drömmarnas trädgård

Vilken sjuk dröm jag drömde i natt!
Jag skulle gifta mig. Med BETTAN!! En av Maris kompisar. Vi bestämde oss för det på en fest. Men i nästa sekund var det en annan TJEJ jag skulle gifta mig med. Jag var servitris och serverade någon slags äppelcider till henne. Och Bettan frågade om jag trillat av hästen och slagit i huvudet... =) Eftersom jag glömt att det var henne jag skulle gifta mig med. Ojojoj. Men det slutade inte där. Nä, tillslut så förstod jag att även den andra tjejen inte var den rätte, utan en MAN som jag föll för som en fura. Och pappa tyckte vi skulle gifta oss i Stockholm, för han hade sett en sån fin bild i tidningen....

Jag säger som Medea: SNARK!

1 kommentar:

  1. Ha ha ha. Vänta bara, snart är du en riktig Bridezilla Coz!

    SvaraRadera