onsdag 12 augusti 2009

Royalist? Javisst!

Aah, vilket år 2010 för oss kungafamiljsfantaster! Inte nog med Kronprinsessan och Daniels bröllop, nu har vi också Prinsessan Madeleine och Jonas bröllop att följa och se fram emot! Gosh, jag är helt lyrisk! Gissa vem som kommer sitta klistrad framför tv:n med ögon stora som tennisbollar? Tommy delar inte mitt prinsessintresse om man säger så. Han anser att de blåblodiga är lika intressanta som mensskyddsreklam.... Hehe...
Jag tror att det har med könen att göra, hur många killar ritade prinsessor med fantastiska klänningar och huvudbonader när de var små? Hur många killar drömde och fantiserade om fantastiska bröllop i sagolika slott med drömprinsen?
Jag minns att när jag var liten skulle jag gifta mig med pappa. Han var min drömprins. Och i dag är han min stora manliga förebild. Om man nu som kvinna kan ha en manlig förebild..?

Astrea ligger ute och sover i vagnen, och Meddis är på dagis. Gårkvällen gick bra, trots att Tommy inte var hemma. Med lite trix och knix så brukar det mesta lösa sig.
Mina goa, snälla, söta ungar!

1 kommentar:

  1. Jag sitter gärna klistrad vid tv:n med dig. Jag älskar också prinsessbröllop, kan vi vara släkt månne ;)
    Kram Coz

    SvaraRadera