fredag 21 augusti 2009

*Grrrrr*

Nu var det länge sen jag skrev här sist! Men jag har inte haft någon inspiration alls, ibland blir det så.
Jag är lite irriterad. När vi var i Norrköping i helgen som var så var Casper hemma och tog hand om Älsa. Och alla brudar i Fagersta... Tyvärr var en av tjejerna inte riktigt ärlig om man säger så. Två av mina parfymer har försvunnit under helgen. Lite irriterad är väl en underdrift. Jag är riktigt förbannad. Men jag tänker reda ut detta, och tills vidare är ingen jag inte känner välkommen hit när jag eller T är borta. Tråkigt att inte kunna lita på folk!!
Två parfymer är ju ingenting egentligen, det är mest själva grejen, att någon har tagit något som är mitt utan att fråga.
Jag har inte haft möjlighet att prata med C än, men när han kommer hit nästa gång så ska ha få veta vad jag gillar om hans sk polare.

Morr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar