onsdag 30 mars 2011

Leksaksaffären, inte så lockande idag???

Eftersom barnen nu varit sjuka så länge, Astrea fick feber i måndags förra veckan, och M fick feber i fredags, så tänkte jag att jag skulle pigga upp dem lite med en överaskning. :)


För en timme sedan frågade jag om de ville gå till leksaksaffären och nu har det som sagt gått en timme och de hittar hela tiden på nya grejer att göra. Och det är iochförsig bra..... kanske behöver de inte fler leksaker.... det är ju inte meningen att man ska behöva tjata på att gå till leksaksaffären! :)



Jag blir så full i skratt! Nu har de plötsligt duka fram "mat" mitt på golvet, tallrikar och bestick från Astreas lilla Hello Kittykök som hon fick när hon fyllde år. Ja ja, jag låter de hålla på. Antingen kommer vi iväg, eller så inte.



Kul att de kan leka så bra ihop trots stora skillnader både åldersmässigt och humörsmässigt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar