måndag 28 mars 2011

Klimakteriekärring

Sitter och googlar på klimakteriet, vad det är och hur det visar sig att man kommit in i den. Nu är jag väl inte helt övertygad om att jag redan är där, men...... vissa tecken tyder på det. Som senare och senare mens. Ja det är väl det enda som tecknet egentligen, som väl är. För det låter inge vidare trevligt med klimakteriebesvär. Förra månaden var den en vecka sen. Och nu är den YTTERLIGARE över en vecka sen. Mysko! I skrivande stund känner jag av en svag molvärk, så den kommer nog här om ett par dagar, men så här konstig brukar den inte vara! Ok. Googlade och hittade genast klimakteriet. Shit! Jag vill inte vara där än. Jag kanske vill ha ett barn till! Någon gång, innan det är försent... Och är det redan försent så är det ju tragiskt! Fast å andra sidan så har jag fullt upp med mina två ljuvliga små, så är jag i klimakteriet så är det bara att gilla läget. Lite väl tidigt? ELLER?? ............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar