fredag 11 mars 2011

Klibbig i munnen

av choklad jag precis mulat i mig. Kan nu namnet på vår statsminister igen! :)
Barnen sover som små söta änglar, och jag fredagsmyser i min ensamhet eftersom T är på krogen. AIK spelar o de visar matchen på storbildsTV :) Han kan behöva komma ut lite och se lita andra folk än mig o barnen här i Fagersta.

Medea var hos doktorn i går och där tog de ett blodprov, hela fyra rör ur den lilla armen. Hon var såååå duktig, T och jag hade varit förutseende och fixat Emblasalva. Vi misstänker att hennes mage inte är som den ska. Hon är allt som oftast lös i magen och har ofta magknip. Så det ska bli skönt att få veta om och vad det beror på.

I morgon ska vi på pimpeltävling med jobbet. Har nog aldrig varit så förberedd som nu inför en pimpeltävling! Pimpelspön, maggotar, pirkar.... ja rubbet!

Medea tyckte maggotarna var sååå söta och hon gick och höll burken hela vägen och pratade med dem som om de var hennes husdjur. När jag berättade att vi skulle använda dem att fiska med så såg hon ut som om jag sagt att vi skulle använda Terror som bete....... Snuttisen :)

Hela familjen ska med, T under protest, utom Älsa. För vi har hyrbil som vi fick gratis i helgen eftersom de klantat sig på verkstaden när Chevan skulle servas. Blir nog roligt!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar