måndag 16 augusti 2010

Shopping & trädgårdsarbete

I går var det ju söndag, och jag hade en alldeles för lång sovmorgon! Vaknade kl 10!!
Så det var bara till att hoppa in i duschen och göra sig klar för lite shopping på MeandI-party i Hedkärra. Och jag hittade en massa fint till både Meddis o Astris, längtar tills de kommer på posten!!

Sen hem o äta innan iväg igen, ut till stugan med Medea och Älsa.
Krattade gräsmattan och fick bort alla pinnar o kottar som låg utspridda, innan jag klippte den.
Meddis ville sitta inne i lekfriggan och kolla på video. Ja faktiskt, det är VHS som gäller i lekfriggan! =) Hon undrade vad jag gjorde när jag spolade tillbaka filmen, eftersom den inte började från början. Hahaha!

Var en ganska så perfekt söndag tycker jag!

I dag är det måndag. Och den har börjat bra iallafall! =)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar