torsdag 5 augusti 2010

En helt perfekt kväll!!

En liten kort summering av gårdagskvällen:
  • Ikea, åkte tomhänta därifrån men ändå alltid roligt att gå igenom Ikea
  • Mjukglass på Punkt, alldeles för snålt med sås men glass var det mycket av ;o)
  • Shopping, jag fyndade ett par supersnygga jeans på Esprit på 50% rea!
    Jofi fyndade skitfräna träningsskor också på rea!
  • Kände på en Iphone4, tog bild o messade T... som ännu inte hållit i en =))
  • Middag på en Mongolisk resturang - Otroooligt gott!!
  • Godis o drickainköp, köpte med mig hem två cherrycoke till T.... ;o)
  • Bio - filmen var kanon! Rekommenderar verkligen att se den, man går lycklig ut ur salongen efteråt! (Knight and Day)

Var länge sen jag skrattade så mycket och kände mig så avslappnad och mådde så bra!!

Alla skulle ha en Kosin som jag!

TACK!

1 kommentar: